вторник, 1 март 2016 г.

February Wrap Up + March TBR


Честита Баба Марта! Бъдете весели, щастливи и усмихнати!

Преди да започна с месечния Wrap Up, искам да споделя, че създадох втори блог, поради причината, че на стария му се случиха няколко технически бели, които не можах да оправя. Той все още си е активен, но ще бъде неизползваем. В отделните страници има сложени линкове към всички публикации от него за по лесно намиране. 

***
Този месец, поради натоварена университетска програма и един куп изпити, нямах особено време за четене на нещо странично. За жалост този месец се разминах само със скромната цифра от 3 книги.
1. "Реликвите на смъртните: Град от кости", Касандра Клеър - 4/5*
Началото на тази поредица беше добро, спор няма. Харесаха ми героите, само имах проблем с главната героиня - Клеъри. Нещо не си допаднахме. Преди книгата бях гледала филма от 2013 г. и лошото, докато четях, е че сравнявах филма с книгата. Може би от там дойде и оценката ми.
2. "Фенка", Рейнбоу Роуъл - 3,5/5*
Цялостно книжката беше сладка, героите бяха симпатични. Дадох й такава оценка в Goodreads, защото имах проблем с влизането в историята. Прочетох около 70 страници, след това я оставих, четох други книги, след това я започнах от мястото, на което спрях и я довърших малко бавно. Не знам защо така се получи, книжката беше приятна. И все пак не можах да ѝ дам повече от 3,5.
3. "Реликвите на смъртните: Град от пепел", Касандра Клеър - 5/5*
Това вече беше друго нещо. Нямаше филм, по който да сравнявам и който да ме разсейва. Всичко си беше в главата. Книжката беше пълна с екшън, с интересни обрати, със забавни случки. А и харесах Клеъри, което си беше истински плюс.

***
За март месец останаха четирите книги, които си бях подготвила за февруари и така и не успях да прочета, поради причината, която изтъкнах. Снощи започнах с "Реликвите на смъртните: Град от стъкло", а "Град на паднали ангели" ме очаква веднага след това. Решила съм да препрочета "Предани" на Вероника Рот преди да дойде време за премиерата на филма. Новелата "Фор" все още ме зяпа от рафта. Май трябва да я прочета и нея. Междувременно с "Град от стъкло", чета и "Незабравима разходка" на Никълъс Спаркс, но на електронен носител. Общо взето имам доста за четене този месец, дано напредна и в края на този месец да се похваля с тройно повече прочетени книги.

Приятен следобед! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар