петък, 8 април 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag


Днес бях си намислила да правя таг. Обаче реших да го оставя за по-нататък и да направя Burn, Rewrite or Reread Book Tag, след като бях тагната от Теди и Ади. Благодаря, момичета!
*
Правилата са прости. Избираме си няколко заглавия на книги, пишем ги на листчета и теглим по три на рунд. След това казваме коя книга бихме изгорили (слава Богу, че не наистина), коя бихме пренаписали и коя бихме препрочели.
*
Аз от своя страна ще тагна ЙоаннаПавлина и Илияна.
Естествено, който желае, също може да го направи. Забавлявайте се! :)

***
ROUND ONE

1. "Хартиени градове" - Джон Грийн
2. "Къде си, Аляска?" - Джон Грийн
3. "Принцеса с часовников механизъм" - Касандра Клеър

Добре, че няма мъчение тук. Ще започна първо с най-лесния отговор - ще изгоря "Хартиени градове". Не че не харесвам книгата. Просто другите две са ми едни от любимите. Двоумя се коя книга бих препрочела и коя бих пренаписала. Но ще кажа, че колкото и да ми се иска съдбата на дадения герой в "Принцеса с часовников механизъм" да беше малко по-различна, финалът беше великолепен и не мисля, че бих могла да напиша по-добър. Така че определено бих препрочела "Принцеса с часовников механизъм", а "Къде си, Аляска?" ще бъде пренаписана, понеже имаше две-три неща, които не ми се искаше да се случват по начина, по който се случиха.

ROUND TWO

1. "Град на небесен огън" - Касандра Клеър
2. "Предани" - Вероника Рот
3. "Фенка" - Рейнбоу Роуъл


Мъката започва. Веднага казвам, че "Предани" ще бъде пренаписана. Мисля, че от обяснение няма полза. Всеки, който е чел тази книга, знае защо бих искала да я пренапиша. Може би, не цялата, но финала със сигурност. За огромно съжаление, книгата, която ще изгори, е "Фенка". Не ми се иска да е тя, но след като "късметлийската" ми ръка не може да прецени какво да изтегли, ще се налагат такива действия. "Град на небесен огън" ще бъде препрочетена, просто, защото е книга на Касандра Клеър, защото е част от света на ловците на сенки, а ако ме следите, знаете, че тези книги са моите бебчета.





ROUND THREE

1. "Град от пепел" - Касандра Клеър
2. "Град от кости" - Касандра Клеър
3. "50 нюанса сиво" - Е. Л. Джеймс

Блаженство. Без да му мисля, казвам, че "50 нюанса сиво" ще бъде изпепелена. Коя от двете книги на Каси да избера за другите две опции обаче? Предполагам, че ще пренапиша "Град от кости", за да бъде с една идея по-вълнуваща, а ще препрочета "Град от пепел", защото беше страхотна.

ROUND FOUR

1. "Крес" - Мариса Майър
2. "Лейди Полунощ" - Касандра Клеър
3. "Истината за завинаги" - Сара Десен



Е, не е честно. Харесвам и трите книги. Не искам никоя да бъде изгорена. Ще започна от препрочитането, че да ми е по-лесно. Ще препрочета "Лейди Полунощ", защото... е, "Лейди Полунощ" все пак. Ще пренапиша "Крес", не че има нужда от пренаписване. Дори не мога да измисля кое не й е било наред, за да има нужда от пренаписване. Изглежда, че "Истината за завинаги" ще бъде изгорена. Лошо. Книжката е хубава.






ROUND FIVE

1. "Рисунка за Айла" - Стефъни Пъркинс
2. "Целувка за Ана" - Стефъни Пъркинс
3. "Гордост и предразсъдъци" - Джейн Остин

Сериозно, трябва ли да бъде изгорена някоя? А и защо за втори път тегля две книги от поредица? Труден избор. Добре, да речем, че ще препрочета "Целувка за Ана". И след като обмислих въпроса с изгарянето на една от двете останали книги, смятам, че ще изгоря "Гордост и предразсъдъци". Боли, но трябваше да избера. Смятам, че "Рисунка за Айла" би станала по-добра след пренаписването. 

ROUND SIX (LAST ROUND)

1. "Скай" - Джос Стърлинг
2. "Дивергенти" - Вероника Рот
3. "Хари Потър и философският камък" - Дж. К. Роулинг

Завършвам тага с лесен рунд. Ще изгоря "Скай", защото беше добра, но не достатъчно. Ще пренапиша "Дивергенти", защото имаше няколко неща, които ми се искаше да не се случват. И, очевидно е, че ще препрочета "Хари Потър и философският камък". Все пак планът за тази година е да я препрочета и да прочета останалите.

*
Благодаря за тага! Беше забавно. Направете го и вие!

13 коментара:

  1. Много се радвам, че повечето, които ти се паднаха не бяха чак толкова трудни. :D Аз дооста си се поизмъчих... Радвам се, че тагът ти е харесал, прекрасен пост. :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не беше трудно наистина. Щеше ми се малко повече да се измъча. :D Благодаря ти за тага! :)

      Изтриване
  2. И аз се радвам, че направи тага и по-важното, че ти е харесал! И аз бих изпепелила "50 нюанса сиво". Единствено не съм съгласна за изарянето на "Гордост и предразсъдъци". :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не съм съгласна! :D Истината е, че играх тото, не можах да избера. :D

      Изтриване
    2. Тага беше страхотен,а с теб също съм съгласна особено за "Гордост и предразсъдъци". Браво!!!♥♥

      Изтриване
  3. Благодаря за тага! Дано не се измъча много, когато го правя ;дд
    Обаче аз каквато съм късметлийка пак си развалих лаптопа иии..за жалост ще замра в блога ;/
    Не мислех, че ще изгориш Гордост и предрасъдъци, но пък за сметка на това 50 нюанса сиво го заслужава ;ДД

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Играх на тото за "Гордост и предразсъдъци". :D Добре, че не е реалност, че щях да плача с дни. :D Ще се радвам да прочета поста ти, когато имаш време да го направиш! :)

      Изтриване
  4. Страхотен таг ❤ Много забавен, но съм сигурна, че си се измъчила с избора си за книги, които да попаднат в раздел "ИЗГОРИ" :D все пак си е заслужавало - справила си се великолепно ❤

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  6. Направо не ти завиждам за решенията, които взе, аз лично щях да гледам тъпо.

    ОтговорИзтриване