вторник, 24 май 2016 г.

Летен читателски план


Откраднах си една идея за публикация от Памела. Тя беше съставила списък с книгите, които възнамерява да прочете, а аз реших да направя същото. Тази година със сигурност възнамерявам да работя, както всяко лято, дори вече почти съм сигурна къде. А от това ще си изкарам доста пари и си направих една равносметка с някои издателства и офертите, които правят. Огледах сайта на Егмонт и ми направи впечатление, че при поръчка на цялата поредица, правят доста изгодно намаление (само при някои поредици). Така ще мога да се снабдя с доста книги, а ако не успея да си закупя всички - здраве да е, все някога и това ще стане. 

1. "Пърси Джаксън и боговете на Олимп" - Рик Риърдън.
2. "Героите на Олимп" - Рик Риърдън.
3. "Хрониките на Кейн" - Рик Риърдън.

Общо взето трите завършени поредици на Риърдън. Желанието ми е това лято да прочета всяка една книга, която той е писал. Чувам много хубави отзиви за творчеството му, а и съм сигурна, че ще ми харесат. Досега не съм си ги закупила, защото не ми се е отдала възможността, а аз искам да имам цялата поредица, когато се хвана да чета. Та офертите от Егмонт ще ми дойдат доста добре и най-после ще мога да си ги имам тези книги. В списъка към книгите на Риърдън включвам също останалите, които в момента са излезли и са издадени в България - "Мечът на лятото", "Скритият оракул", "Гръцките богове на Пърси Джаксън", "Гръцките герои на Пърси Джаксън", "Досиетата на героя" и "Дневниците на героя".

4. "Хари Потър" - Дж. К. Роулинг.

От толкова много време желая тази поредица, че няма как да не се възползвам от офертата на Егмонт. Както съм споменавала, чела съм първата книга в училище, помня, че ми хареса, но доста малко помня от съдържанието. Искам пак да я прочета и да довърша останалите. А книгите са толкова красиви, че просто искам да бъдат на рафта ми. Ще отделя пари и за тях. Включвам към тях и останалите три книжки, които доколкото знам са някакво допълнение към поредицата, но тях може би по-нататък. Първо да си взема и да прочета поредицата.

5. "Стъкленият трон" поредицата + двете книги от "Двор от рози и бодли" - Сара Дж. Маас.

Тези книги са също с огромен брой почитатели и доста хора ми споделят, че са наистина страхотни. По тази причина желанието ми да ги прочета става тройно. Няма да са включени в някаква оферта, но ми е все тая, защото и без това ги искам. Така че определено са в списъка ми за това лято. Знам, че съвсем скоро излиза и втората книга от "Двор от рози и бодли", която е "Двор от мъгла и ярост", ако не се лъжа. Просто искам да имам книгите на Сара Дж. Маас.
6. "Изборът" - Кийра Кас.

Това вече е една напълно завършена поредица. Честно казано, чаках да завърши и тогава да си я закупя. Една приятелка я беше чела и бях разгърнала няколко странички, стори ми се интересна историята, така че реших, че трябва да я имам. Можех да я взема на заем, но кориците са толкова красиви, че искам да бъдат в колекцията ми. В сайта на Егмонт също има оферта за "Изборът", така че не е за изпускане.

Това бяха поредиците, които искам да си закупя и да прочета това лято. Те са едни от най-коментираните книги в мрежата, хората ги харесват, а аз вярвам на хората, така че желая да се потопя в тези светове. Знам, че са много. Нямам представа колко пари ще спечеля от работата си. Но се надявам поне 3 или 4 от 6 поредици да мога да си закупя. Отделно имам желание и за книги, които не са в поредици, може някой път да съм на вълна единична книжка. В този случай вероятно ще избера наслуки някоя книга от списъка ми в Goodreads и ще си я поръчам. Оставам обнадеждена, че някъде по средата на лятото ще си направя една хубава покупка на книги, за да ми се напълни душата. Но има още време. Това засега е само планът, скоро се надявам да се осъществи.

6 коментара:

  1. Всичките книги са невероятно попадение, в моят списък с любими са. Задължително трябва да дадеш шанс на всяка, гарантирам ти, че си заслужава. Успех, ще чакам да чуя мнението ти по тях. ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Искрено ти пожелавам да успееш да се сдобиеш с всяка една от книгите! :) Наистина са страхотни и си заслужават до последната.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, момичета! И аз съм силно обнадеждена. :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз ти пожелавам да си вземеш всички книги от списъка ти, че дори и някои непланувани. Дано ти харесат и очаквам мнението ти по тях! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Дано си купиш повечето книги. Аз винаги завиждам доброволно на хората, които си купуват книгите ;ДД От тук съм чела само Изборът, но само първите три книги. За дргите все време не намирам. Отделила съм останалите поредици и тях да прочета, защото както и ти каза все ги хвалят. Дано и на двете ни харесат!

    ОтговорИзтриване
  6. Чела съм поредиците "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп", "Героите на Олимп" и "Хари Потър" -и трите поредици ме оставиха някак празна след като ги прочетох.. Същото ми се случи и с "Реликвите на смъртните" и "Адски устройства". Такива книги оставят знак, промята, след себе си. Надявом се да ти харесат. ^^

    ОтговорИзтриване