четвъртък, 19 май 2016 г.

Marry, Kiss, Cliff Book (+TV) Tag

Източник

   Привет!
  За да не хване прах блогът, в който този месец доста малко съм писала, реших да направя един таг, който срещам от много време в ютюб. А и заради безбройните ангажименти относно изпити, курсови работи и т.н., дори не ми остава време да чета нещо странично. Май месец ще е най-лошият ми читателски месец досега. 
   Всички знаете какъв е този таг. Тегля три имена, които съм си написала на листчета, а след това казвам за кой герой бих се омъжила, кого бих целунала и кого бих бутнала от скала. За да разнообразя тага, реших да добавя имена не само на герои от книги, но и няколко имена от любимите ми сериали. Имам 27 имена, от които 15 са на герои от книги, а 12 на герои от сериали. Започвам... 

ROUND ONE


Още от първия рунд и нещата не вървят на добре. Не бих бутнала от скала никой от тримата. Любимци са ми и по-скоро бих скочила аз, за да не се налага да избирам. Добре, да речем, че ще бутна Бари. Просто, защото той си е бързак и за секунди ще се спаси от падането. Ще целуна Марк, защото не ми се иска да се меся в любовния... многоъгълник, в който се намира той в момента. И ще се омъжа за Стайлс, защото е... Стайлс все пак.

ROUND TWO


Само да подчертая, че Деймън го сложих като герой от книга. И понеже започнах с него, ще кажа, че макар и ужасно много да обичам героя, който ми е любим както в поредицата книги, така и в сериала, ще бутна него, понеже е вампир и няма да умре. Ще целуна Етиен и ще се омъжа за Крикет, защото от поредицата на Пъркинс Крикет Бел ми е любимият.

ROUND THREE


Трябваше добре да помисля кои герои слагам... Всичките ги обичам. Тук не е възможно да използвам идеята "Той е вампир, ще оцелее". Не мога да бутна Кол за нищо на света, защото го обожавам и определено бих се омъжила за него. Ще целуна Дерек, защото е страхотен. Изглежда, че Джейс отива на дъното на пропастта, но пък той е оцелявал в по-опасни ситуации, така че не бера грижи за него.

ROUND FOUR


Две мнения по въпроса няма. Веднага казвам, че ще се омъжа за Айзък, защото е най-любимият ми герой от сериала. Ще целуна Ливай, защото е очарователен. И ще бутна Зуум с огромната надежда, че ще сложа край на негово бързашко нищожество.

ROUND FIVE


Добре, че започнаха да стават по-лесни рундовете. Кейлъб ще бъде бутнат, защото ми е най-омразният герой от поредицата. Ще целуна Ензо, защото едва ли ще мога да устоя на акцента му, особено ако каже онази така любима ми фраза "Hello, Gorgeous!" по неговия си начин. И ще се омъжа за капитана, защото обожавам характера му и чувството му за хумор. Животът ми ще е весел.

ROUND SIX


Ето го и най-гадният рунд. Не мога да убия нито един от тях, защото и тримата са страхотни. На Огъстъс така или иначе му е трудно и ако му причиня и бутане от скала, е, няма да е от най-добрите му дни. Така че ще целуна Гас. Себастиян и Кай са двама от най-невероятните злодеи, измисляни някога. Обикновено аз си падам по злодеи, затова предполагам, че ще бутна Себастиян, понеже ще оцелее - той винаги оцелява. С риск да ме убие, докато спя, ще се омъжа за Кай, понеже той е най-уникално, невероятно, прекрасният герой, когото съм мразила.

ROUND SEVEN


Всъщност това е възможно най-лесният рунд. Очевидно е, че ще се омъжа за Джем, защото е най-милият и най-обичливият герой. Ще бутна от скала Тео, защото единствено към този герой от сериала съм изпитвала омраза. Заслужава си бутането. И ще целуна Рон, защото само това остана за него.

ROUND EIGHT


Още трима уникални герои. Но все пак, ще бутна Оливър, защото той вече има опит в падането от скали и знам, че нищо няма да му се случи. Ще целуна Чандлър, защото не бих развалила уникалната връзка, която има той. И ще се омъжа за Фор, защото е много силен герой и знам, че би направил всичко, за да опази любимия си човек.

ROUND NINE (LAST ROUND)


Като за финал ми се паднаха герои, които най-лесно бих определила към коя графа да се присъединят. Най-очевидният отговор от всички е, че ще се омъжа за Уил, защото е Уил, аз го обожавам и просто... трябва да бъда мисис Херондейл, няма друг вариант. Бих целунала Магнус, защото той вече има страхотна връзка. Ще бутна Румпел от скалата, защото дори и да харесвам героя, не бих се омъжила за него и не бих го целунала.

Е, силно се надявам да ви е било забавно, както ми беше на мен. Ако някой има желанието да се забавлява, да се чувства тагнат. Ще се радвам да прочета и вашите избори. :)

2 коментара:

  1. Беше много забавно, а персонажите, които си избрала, и на мен са ми едни от любимите (поне повечето).

    ОтговорИзтриване
  2. Много добър подбор на герой, особено тези от сериалите.

    ОтговорИзтриване