неделя, 5 юни 2016 г.

A to Z Bookish Survey


Благодаря на Памела за тага!

A като Author: Автор, от когото имаш най-много книги.
Касандра Клеър. Имам трилогията "Адски устройства", поредицата "Реликвите на смъртните" и книгата "Хрониките на Магнус Бейн. (Edit: + "Лейди Полунощ", пропуснала съм да напиша нея!)

B като Best: Най-доброто продължение някога.
"Принц с часовников механизъм" - много силно продължение!

C като Curently Reading: Коя книга четеш в момента?
"Самодива" - Краси Зуркова. Малко съм я зарязала в момента, но като ми мине изпитът утре ще я довърша.

D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка, докато четеш?
Не съм много по пиенето, докато чета. Само шише с вода си имам до мен. Но понякога си правя чай или горещ шоколад. 

E като E-reader or Physical Book: Предпочиташ да четеш книжни или електронни книги?
Хартиен вариант на книга харесвам повече. Но чета и електронни.

F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?
Не съм в гимназия, но и да бях, а дори и сега... по всяко време бих излизала с Уил Херондейл.

G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/на, че си ѝ дал/а шанс?
"Академия за вампири". Беше хубава, скоро ще прочета и останалите.

Източник

H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?
Определих я като бижу в ревюто, което ѝ написах, и това е "Лейди Полунощ".

I като Important: Важен момент в живота ти на читател.
Предполагам, че това място - блогът ми. Благодарение на него мога да изказвам всичко, което ми е на сърце, след прочита на някоя книга. А и е хубаво, че съм в общество с толкова приятни хора, които обичат книгите, също като мен.

J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а.
"Заедно на път" - Сара Десен.

K като Kinds of Books You Won't Read: Какви литературни жанрове не четеш?
Хоръри. Страх ме е, признавам. Дори и при най-малката страхотия в книга, филм или каквото и да е друго, после не мога да спя.

L като Longest Book You've Read: Коя е най-дългата книга, която си чел/а?
"Лейди Полунощ" мисля е най-дългата, около 650 страници.

M като Major Book Hangover Because of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?
След "Крес" се чувствах презаредена. Беше страхотна! 

N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш?
Имам шест рафта, но само три от тях са пълни... засега.

O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж?
Да. Наскоро препрочетох "Предани" от Вероника Рот.

P като Preffered Place to Read: Къде обичаш да четеш?
В леглото ми е най-удобно.

Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you've read: Цитат от книга, който те вдъхновява.
"Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read." - "Принцеса с часовников механизъм", Касандра Клеър. ♥

Източник

R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател?
Че нямам достатъчно време за четене.

S като Series You Started and Need to Finish (all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?
"ХАРИ ПОТЪР"! Това лято ще се случи независимо на хартиен или електронен носител.

T като Three of You're All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги.
1. "Принцеса с часовников механизъм"; 2. "Крес"; 3. "Гневът и зората".

U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на...
Герои от мъжки пол с черна коса, сини или сиви очи и уникален характер, събиращ в себе си хумор, сарказъм и доброта.

V като Very Excited for This Release More Than All the Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?
Чакам да пуснат на български втората книга от "Гневът и зората", както и двете книги към "Лунните хроники".

W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик?
Правя си изводи от първите страници, че не ми харесва, а после се оказва, че книгата е страхотна.

X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27-мата книга на най-горния ти рафт, започвайки от ляво надясно.
"Град на паднали ангели" - Касандра Клеър. 

Y като Your Latest Book Purchise: Коя е последната книга, която си купи?
"Заедно на път" от Сара Десен беше на оферта от 4 лв. и нямаше как да пропусна.

Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/на до късно?
Почти всяка, защото предимно чета вечер. Но най-най-късно съм си лягала благодарение на трилогията "Адски устройства".

Аз ще тагна всеки, който иска да направи тага. :) ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар