понеделник, 30 януари 2017 г.

January Wrap Up & February TBR


До началото на новия месец има едва един ден. Тъй като уча за изпит едва ли ще прочета нещо странично през този ден, затова реших да си публикувам месечната равносметка, която е един много добър старт на годината. Този месец прочетох 7 книги - довърших поредица и започнах нови две. А и предвид факта колко малко време имам за четене, понеже имам за учене, мисля, че цифрата книги, които успях да прочета, е доста добра.

1-5. "Елитът", "Единствената", "И заживели щастливо", "Наследницата", "Короната" - Кийра Кас

Както казах, през началото на годината завърших поредицата "Изборът" на Кийра Кас. През края на миналата година изчетох първата книга, след това веднага започнах втората "Елитът", която завърших в началото на 2017-та. Продължението на поредицата много ми хареса, имаше емоции. Като цяло историята на Америка, Максън и Аспен ми стана много любима и с удоволствие прелиствах страниците. Дадох на втората книга 5/5*. В третата - "Единствената" не ми липсваше нищо. Не исках да откъсвам очи от книгата, дори и за миг. Финалът беше очакван, но прекрасен. Много харесах каква развръзка е написала Кас за героите си. За жалост имаше и тъжни моменти, които не очаквах, но след като си събрах мислите, смятам, че това е било най-доброто решение, което авторката е можела да вземе. Съответно дадох 5/5* отново. В "И заживели щастливо", която получи същият брой звезди, имаше няколко разказани истории. Обикновено много харесвам сборници с избрани моменти и неразказвани досега истории за живота на героите, от която и да е поредица. С това ме грабна и тази книга. В "Наследницата" и "Короната" действието се развиваше 20 години по-късно и главната героиня беше принцеса Идлин. Не харесах нейната история толкова, колкото тази на Америка. Въпреки това останах доволна от края й. Дадох на "Наследницата" 4/5*, а на "Короната" - 5/5*.


6. "Пърси Джаксън и боговете на Олимп: Похитителят на мълнии" - Рик Риърдън

Това беше една книга, която ме завладя още от самото й начало. Беше пълна с приключения, мистерии, забавни герои, а гръцката митология допринасяше, за да държи интереса ми запечатан измежду страниците. Без съмнение книгата си заслужи 5/5*.


7. "Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас

След като затворих книгата нямах никакви думи. Единственото, което направих, бе да я прегърна и да въздъхна "Ах, колко хубаво беше!". Останах очарована от героите и омагьосана от света. Поредицата предвещава да става още по-вълнуваща. Ще напиша ревю съвсем скоро, защото наистина имам какво да кажа. А междувременно ще спомена, че няма как да дам по-малко от 5/5*.        

Този месец съм много доволна от всички книги, които изчетох. Нямаше нито една слаба. Обикновено рядко се разочаровам от книга, защото винаги гледам положителното. Тук някои от книгите също си имаха недостатъци, но бяха толкова малки, че приятното ги засенчи. Месец февруари ще бъде един от най-тежките ми през тази година, защото имам три изпита още, а от 13-ти започвам държавната практика, която е 10 седмици. Следователно много по-малко време за четене. Все пак ще използвам дори и малкото свободно време, за да го запълня с книги. Та, не кроя грандиозни планове за четене през февруари. Желанието ми е да прочета засега следващите три книги от "Стъкленият трон", а дано имам време и за повече.

2 коментара:

  1. Повярвай ми книгите от поредицата "Стъкленият трон" ще са ти напълно достатъчни, но ако си като мен и не обичаш да четеш за едни и същи герои по много, въпреки че тук едва ли ще ти омръзне, по-добре да разнообразиш с нещо лекичко. Радвам се, че историята за Селена ти е харесала толкова! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм обратното - започна ли поредица, искам да я свърша от веднъж. :D Но ще видим как ще се развият нещата! :)

      Изтриване