петък, 20 януари 2017 г.

The Book Community Tag


От страшно много време ми се правеше таг. Няколко дни се рових в интернет, за да си намеря някой, който да ме грабне и да реша, че ще трябва да го направя. Харесах си няколко, но ще ги запазя за по-нататък, защото Юли от Atta's Bibliophilia ме тагна да направя The Book Community Tag. Няма да тагвам никого, защото не съм сигурна кой го е направил, но пък се чувствайте поканени всички. :)


1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка.
Мислих доста по този въпрос. Загледах се в книгите си и се запитах кои герои си приличат толкова много, че да направят двойката на двойките. Но няма такава. Честно казано харесвам всички двойки, за които съм чела досега. Обаче си мисля сега за Саймън от "Реликвите на смъртните" и Лола от "Звезди за Лола". Биха били сладки заедно. Лола е щура, нестандартна в избора си на облекло и много мила, а Саймън е забавен, сладък и би се грижил за нея. Така че си мисля, че биха се допълвали. Но в никакъв случай не ми се иска да става, защото Sizzy са endgame.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/а ли си тази книга? Ако да - какво мислиш за нея?

Нора има 4 букви, а четвъртата на рафта ми е "Предани", третата от поредицата "Дивергенти" на Вероника Рот. Да, чела съм я, дори два пъти. Мъчение си беше честно казано. Не че не ми хареса, дала съм й 4 звезди в Goodreads. Просто имаше много неща, които не ми харесаха и който е чел книгата знае кое е основното, за което говоря.

3. Три любими поредици - защото ти харесват? Защо ги препоръчваш?
"Адски устройства" - Касандра Клеър: Защото героите са уникални, историята е невероятна, емоционална, има екшън, любов, всичко, което искам от една книга, тази трилогия го притежава.
"Изборът" - Кийра Кас: Една поредица, която прочетох едва тази година, но беше толкова завладяваща, че не можех да спра да я чета.
"Стъкленият трон" - Сара Дж. Маас: Започнах я едва преди няколко дни. Накрая на първата книга съм, но от сега знам, че и за напред ще се вълнувам от историята, така както ме грабна сега от първата страница. Така че смело мога да си я впиша в листа на любими.

4. Най-добрата книга, която прочете през изминалата година.
Много, много книги прочетох, които си заслужават да бъдат вписани като най-добрите. Но една от тях е "Лейди Полунощ", защото ме остави без думи.

5. Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чел/а резюмето.

Може да прозвучи странно, защото има далеч по-стойностни автори, но мисля, че тук ще отговоря Джон Грийн, защото досега никога не съм чела резюме на негова книга, а директно си я купувам. Книгите му си имат своя чар.

6. Любимо място за четене.
В леглото. Не ми е удобно да чета на друго място.

7. Любима книжна сцена/момент, който се е запечатал в съзнанието ти.
О, толкова са много! Страшно много любими моменти ми изплуват в съзнанието. Тука от няколко дни обаче много често се сещам за Джейс, когато скочи от Института в... дали не беше "Град от пепел"? Поправете ме, ако греша, забравила съм точната книга от поредицата. Но след като гледах в новия епизод на Shadowhunters как скочи от покрива на болницата и това веднага ме накара да си спомня за онзи момент от поредицата.

8. Любим книжен блогър.
Харесвам блоговете на всички, които пишат в групата на българските буук блогъри. Всеки блог е със своя индивидуалност. Сред най-любимите ми са ТедиАдиЮли и Юлия, а и ги следя най-отдавна.

9. Любим книжен влогър.
КристинДжесиСашаХейли и още няколко, които следя с интерес.

10. Любим книжен профил в инстаграм.
Следя доста, предимно български. Всичките са страхотни и обожавам снимките им, но тъй като не мога да напиша абсолютно всички ще кажа само няколко от тях: itsrainingbooksjustmybookstagrambookcybercoffeechatterbooksalex_alexbooks
mercurialreads.

Няма коментари:

Публикуване на коментар