понеделник, 6 февруари 2017 г.

Teen Wolf 6A Finale - Коментари и впечатления


Много дълго време умувах дали да направя публикация за финала на полусезона на Teen Wolf, тъй като блога ми е за книги и ако коментирам някой сериал, то той ще е Shadowhunters, защото се прави по поредица книги. Но понеже страшно много исках да обсъдя този финал, а и сезона и развитието на героите като цяло, реших, че от време на време ще си го позволявам. Ето сега наближава и самия финал, както и този на The Vampire Diaries, така че ще виждате някоя и друга публикация относно мнението ми за някои сериали. Дори направих специална страница в блога си, която ще е свързана с телевизията. Можете да я видите в лентата по-горе, вътре вече има четири (пет с тази) публикации. 

Публикацията съдържа спойлери!

Тема
Винаги досега сезоните са били с наистина интересна тема на развитие. И през всеки един сезон, сериалът ставаше все по-мрачен и по-мрачен. През шести сезон също са запазили страховитите моменти. Темата е свързана с призрачните ездачи. Може би някои от вас са ги чували и преди. Те са митични създания - идват с бурята и взимат душите на хората като буквално ги изтриват, сякаш никога не са съществували. Това е наистина интересна тема за сюжета. През всеки един епизод, аз бях на тръни. Кого ще вземат? Кой е следващият? Дали ще успеят? Дали ще ги спрат? Дали някой ще умре? Знаете как е. Задаваш си хиляди въпроси в очакване да видиш как всъщност ще се развият нещата и в каква посока ще се отразят случките от този полусезон в другия. Чувала бях за Дивия лов от европейския фолклор. Доколкото знам историите за тях произлизат от Германия. Честно да си призная научих доста за призрачните ездачи и от "Лейди Полунощ", където те бяха един от основните елементи и пряко свързани с героя на Марк Блекторн. В Teen Wolf обаче изглеждаха съвсем различно от това, което си бях представяла. Но наистина ми беше любопитно да видя как и дали ще успеят да се отърват от тях. Всъщност имах една теория, която може би не е толкова теория, а по-скоро самата истина, че въведоха Дивия лов в сериала и направиха така че Стайлс да бъде взет, понеже Дилън О'Браян претърпя инцидент на снимачната площадка на третия филм от поредицата "Лабиринтът". Та, предполагам, че просто са търсили начин да изкарат героя му от сериала за малко, докато актьорът се възстанови.

Злодеи
Злодеите в сериала винаги са от онези, които някак си не можеш да мразиш. Опитваш се, постигаш го до едно положение и от там нататък вече си пристрастен към всеки един от тях и искаш да ги виждаш все повече. Поне при мен беше така (като изключим Дарак, там историята беше от зле по-зле). В случая беше много добре замислено това как вмъкнаха героя на Дъглас още от финала на миналия сезон, след като ни показаха, че онзи човек, който държаха Докторите, е същият този, който ще влезе в ролята на злодея в шести сезон. Няма как да не спомена, че още в момента, в който показаха... сексапилния учител Гарет Дъглас, си помислих, че това шоу сякаш нарочно подбира всичките си актьори да изглеждат като фотомодели. В смисъл - няма нито един, който да не изглежда като такъв. Дъглас, чиято роля като нацист, лоуенменч (полулъв, полувълк), хранещ се с епифизната жлеза на жертвите си, определено се нарежда нагоре в класацията за най-добри злодеи през всичките сезони. 

Историята на Скот
Маккол е един от най-любимите ми герои в сериала (нарежда се на 4-то място след Питър, Стайлс и Айзък). А и не само това - той е главният герой като цяло. Сериалът е направен за него. Това е причината да се нарича Teen Wolf. Но ми липсва много от същността на този персонаж. Той е алфа, за Бога! Историята му трябва да продължи да се развива, трябва да е отдадена на това каква ще бъде следващата стъпка на капитана на отбора по лакрос. В шести сезон не видях нищо от Скот. Имах чувството през цялото време, че той е на заден план, че всеки друг герой върши повече работа от него. Сякаш го бяха забравили, буквално безполезен. Какво направи той през целия сезон? Дръпна един лост на влаковата линия с камшика на призрачен ездач и то само защото Малия му го подаде. Не! Имам нужда от Скот като алфа - да решава проблеми, да спасява близките си, да бъде това, което трябва да бъде, а и най-после искам да го видя в пълния смисъл на думата алфа, именно във вълча форма, също както Питър в първи сезон. Дано 6В да бъде повече отдаден на реалния главен герой на сериала.

Стидия
Не че нещо, но да видя тези двамата заедно е една от главните причини да следя Teen Wolf като цяло. Може да прозвучи странно, но още преди да започна да гледам сериала, което беше в началото на миналата година някъде, аз бях гледала фен видеа за тях двамата и как всички ги искаха заедно, а това ме накара и аз да искам да са заедно, дори без да знам за героите им и какво има между тях. А след като започнах да го следя, желанието ми се усили тройно. Стайлс и Лидия са едни от героите във всички сериали, които съм гледала, които имат химия, енергия, чувства и милиони фойерверки, прехвърчащи между тях. Във всяка една сцена с тях съм се молила да се случи нещо повече. Винаги си казвах, че един ден ще ни се върне за загубеното. След това дойде шести сезон и края на първия епизод, в който Стайлс буквално й призна чувствата си, преди да бъде взет от Лова. И през целия сезон ние ставахме свидетели на това, че Лидия реално е влюбена в него, не е само приятелска обич и т.н. А самият финал на полусезона ни донесе толкова радости и дългоочаквани моменти, за които аз като един фен не мога да опиша колко съм благодарна. Емоцията ми беше голяма.

Приятни, неприятни и неочаквани моменти
Понеже има само едно неприятно нещо, ще започна с него. През цялото време ми се набиваше на очи и ми беше адски неприятно да виждам тази връзка, сякаш нарочно ни я натрапваха през целия сезон. О, да, говоря за Лиъм и Хейдън. Харесвам Лиъм, винаги е било така. Но не ми харесва непрекъснато да се целуват с Хейдън и... не. Изобщо не ми беше интересно нищо около тяхната връзка. Едно от приятните неща в сезона, беше отново да се насладя на присъствието на Питър, макар и не във всеки епизод. Още от първи сезон страшно много го харесвам и мисля, че това е една от причините да задържат героя толкова дълго - защото се харесва на огромна част от аудиторията. Хубаво беше да видим малко и от връзката баща-дъщеря между него и Малия. Един от любимите ми моменти на шериф Стилински, пък беше как опитваше да върне спомените за сина си. А и най-после разбрахме истинското име на Стайлс (беше време!). Неочаквано за мен, започнах да харесвам Тео. Още от момента, в който се появи в сериала, аз буквално мразех този герой. Не можех да понасям да го гледам на малкия екран. Учудих се, че започнах да тая добри чувства към героя и вече нямам желание да го връщат под земята. Не мога да издържам повече, трябва да спомена най-неочакваното нещо, което се случи. Преди бях изцяло отдадена на идеята за шериф Стилински и мама Маккол, така Скот и Стайлс щяха да бъдат братя наистина и бла-бла... Вече не! Явно беше накъде отиват нещата още от началото на сезона, когато по някакъв начин започнаха да обвързват героите на Крис Арджънт и Мелиса Маккол, но аз съм изцяло на борда за това да се случи. Там има страст... наистина! А когато реално се случи с целувката, макар и да не го очаквах, бях адски доволна и удовлетворена. И като споменах думата "адски" се сетих за Периш. Неговият герой, подобно на този на Скот, изобщо не го усещах. Сякаш го нямаше. Искам повече да видя и от двамата.

Какво ще се случи?
Моите лични желания за 6В са да видя отново старата банда. По някакъв начин ми се иска да върнат поне някои от героите, ей така, за малко. Така ще успеем наистина да се сбогуваме със сериала и да почувстваме, че наистина е дошъл финалът. Не че искам да се повтарям за милионен път (както съм го казвала и в други публикации), но имам нужда да видя любимия ми Даниъл Шърман в ролята на Айзък отново. Искам отново да видя брилянтния Дерек Хейл, както и Алисън, дори това да означава да бъде в ретроспекция на момент, който не сме виждали. Не съм фен на Джаксън, но би ми станало приятно да го видя отново и да разбера накъде го е отвел вятърът. За втората част на сезона би било интересно, ако по някакъв начин успеят да съберат всички злодеи от всички сезони досега. Може и да прозвучи глупаво, щом са ги победили веднъж, защо им е да го правят отново, но само си помислете - Докторите, Дарак, Ногитсуне, ДЖЕРАРД, Дюкелиън... всички заедно колко готино би било. Предполагам, че ще измислят нещо съвсем друго, само дано да бъде епично, точно като за финал. Най-голямото ми желание е свързано с героя на Стайлс. Чува се, че най-вероятно няма да се завърне за 6В, а и самият край на 6А беше като едно сбогуване. Тъжно е, честно казано. Не искам остроумния и забавен Стайлс да напуска групата. 6А беше нещо съвсем различно без него и когато се върна, имах чувството, че душата на шоуто се е върнала. Е, в крайна сметка, ще трябва да почакаме до лятото, за да разберем! 

2 коментара:

  1. Страхотна публикация, ще ми е интересно да чета и занапред коментари особено за сериалите, които и аз следя. ❤❤❤Определено съм съгласна с факта, че сякаш този сезон Скот- Алфата липсваше, също така и за Лиъм и Хейдън като цяло и на мен връзката им не ми е толкова интересна. Всички фенове на сериала чакахме Стидия да се случи и алелуя, молитвите ни бяха чути. Последната серия ми хареса много, както и предпоследната с всички онези спомени на Лидия. Надявам се да направят нещо хубаво като край на сериала. О, и да не забравя да вметна, че всъщност въвличането на цялата тази митология от различни страни винаги ми е харесвала, изобщо замисъла с това всеки сезон да има нови злодеи и bad guys е много готина и затова сериала задържа вниманието.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че сме на едно мнение! :) ♥

      Изтриване