петък, 3 февруари 2017 г.

The Secret Life of a Book Blogger Tag


От известно време в блог обществото се върти този интересен таг и най-накрая дойде времето и аз да го направя. Бях тагната от Юлия и Кая да го направя, за което им благодаря. Аз реших да тагна Сю и Мели. :)

1. От колко време си блогър?
Официално от 10.02.2016 г., когато направих първия си блог Book Adventure. Той още съществува, защото в него има публикации, които ми се искаше да запазя, но вече не го използвам поради технически проблеми. А този блог започнах точно на 1-ви март миналата година. :)

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
Няма как да избягам от подобно нещо. На 22 съм, животът ми предстои да се променя. Имам планове, които са свързани с писането и книгите, така че по-скоро ми се ще да мисля как да усъвършенствам тази дейност, отколкото кога ще спра с нея.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?
Има си много положителни неща в това. На първо място, разбира се, е да изказваш мнението си по въпроси при това не само свързани с книгите. Аз лично харесвам това, че имам възможността да изкажа всичките си чувства, емоции, както и мнението си за героите, историята за определена книга или поредица и т.н. Но пък също така и обичам да публикувам някакви случайни размисли, които са минали през главата ми. А и ми е хубаво, когато виждам, че има хора, които са съгласни с мнението ми.

4. Кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
Най-лошото за мен е малкото време. Когато седна да пиша в блога, обикновено го правя вечер, защото през деня ще съм я на лекции, я на някой изпит/практика, я на работа. Та, времето ми е доста ограничено. Ето, утре пак съм на изпит, но все пак намерих мъничко време за блога. И така си се опитвам да си открадвам малкото свободно време за четене или писане в блога. Тези две неща ме разнообразяват от безкрайното учене и работата.

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които ти харесват?
Съвсем кратко. Обикновено използвам гугъл, за да открия точно това, което ме интересува. Например, ако искам да открия наистина страхотна снимка на книги (като тези, които съм ползвала тук) пиша "book" и добавям "tumblr". И така търся снимки. Думичката tumblr присъства нон-стоп.

6. Кой е твоят book crush?
Любимият ми въпрос ever! Уил Херондейл, Джем Карстерс ("Адски устройства"), Себастиан Моргенстърн ("Реликвите на смъртните"), Карсуел Торн ("Лунните хроники"), Максън Шрийв ("Изборът"), Каол Уестфол ("Стъкленият трон") и т.н., и т.н.

7. Кой автор би желал да бъде в блога ти (като интервю, например)?
Касандра Клеър, Сара Дж. Маас, Вероника Рот, Джон Грийн и много други. :)

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
Обикновено съм в леглото и съм с пижамата.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
Просто сядам и пиша каквото ми е на сърце. Не ми е нужна подготовка.

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност?
Мисля, че е наистина приятно да знам, че има толкова много момчета и момичета, които четат книги и имат желание да изказват мнението си в блог. Радвам се, че все повече хора се присъединяват към тази общност и съм щастлива, че и аз съм част от нея.

11. Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?
Има няколко неща, които биха допринесли за постигането на успешен блог. На първо място, най-важното, е да имате желание. Ако няма желание, обикновено публикациите стават без смисъл, без вложено старание. Ако на някой читател не му се занимава с писането на ревюта в блог, просто да не го прави. Няма смисъл да си направи блог и да пише безсмислици само, защото доста други читатели го правят. На второ място - трябва да се поддържа, да се изготви система на публикуване, ако е нужно дори. Например аз тази година съм си поставила за цел да публикувам поне два или три пъти седмично. На трето място - трябва да има разнообразие. Например - един път ревю, на другия път - таг, на третия път нещо различно и интересно, което да грабне вниманието на хората. Или пък два пъти таг, две ревюта. Може да се направят най-различни комбинации. Важното е да е интересно. Успех на всеки, който ще се занимава с това начинание в бъдеще! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар