събота, 11 февруари 2017 г.

Will you be my valentine? (Fictional Boyfriends, Book+TV)


Сигурна съм, че огромна част от нас са романтици по душа. Да, винаги е хубаво да споделиш малко романтика с реален човек, реалният/та ти приятел/ка. Обаче като че ли винаги е по-сладко да се отдадеш на романтични моменти с твоите любими герои - било то от книги, филми, сериали и т.н. А ако сте като мен - фенгърл по душа - вероятно обичате да имате по много любови от книгите или малкия екран. Без да ви лъжа - моите са много, затова реших да ви споделя за някои от тях и как ме карат да се чувствам всеки път. Вероятно ще припознаете и себе си, особено ако някои от тези герои са любими и на вас. Подготвила съм няколко книжни и телевизионни герои, които ме карат да настръхвам и които обожавам. Определено бих си помечтала да видя всеки един от тях с букет рози на входната ми врата (независимо, че някои от тях спадат към света на злодеите). Започвам с книжните, а след това и малко за телевизионните. Споделете кои са вашите долу в коментарите. Нека да fangirl-ваме заедно!

Chaol
Предпочетох да не ги подреждам в класация, а просто свободно да си поговоря за всеки един от тях. Най-новата ми любов от света на книгите е Каол Уестфол от "Стъкленият трон". Все още не мога да съм напълно обвързана с героя, защото съм убедена, че ме очакват още стотици изненади с него, но според това, което прочетох в първата книга, мога да кажа без съмнение, че изпитвам много силни чувства към Каол. Харесва ми това, че е малко мрачен и затворен в себе си, но като омекне става очарователен и мил. Тези качества много ми приличат и на един друг прекалено любим герой, а именно Уил Херондейл от "Адски устройства". За него мога да говоря с часове. Мисля, че много от вас знаят какво е чувството да си чел и да познаваш такъв герой като Уил - неописуемо. Той е като буря, но в същото време и като спокойно небе, пълно със звезди и красота. Той е от онези герои, които ти влизат под кожата и остават там завинаги и няма да излъжа като кажа, че едва ли някога ще прочета за друг, който да ме кара да се чувствам като в лирична поема. Естествено няма как да обичаш Уил, без да обичаш и Джем Карстерс, който е толкова внимателен, мил и умее да свири на цигулка великолепно. Те двамата са наистина пълни противоположности, но всички знаем, че противоположностите се привличат. Точно заради това тази трилогия и този любовен триъгълник са толкова прекрасни - заради (а и не само заради това!) невероятните и уникални мъжки персонажи, не само в лицето на Уил и Джем, а и Хенри, Гидеон, Гейбриъл... Не мога да обсъждам ловци на сенки без да спомена още един, който всъщност не е никак добричък. Вероятно ще си кажете "Ама как така?" и сигурно ще съм една от много, много малкото, които си падат страшно много по него, но какво да се прави. Себастиан Моргенстърн. Един от най-страхотните злодеи и може би един от най-уникалните герои в света на Ловците на сенки. Разбира се, има още няколко от света на ловците, за които всяко момиче може да си мечтае. И тримата са различни по характери, но няма как да говориш за страхотни герои и да не включиш неописуемия Джейс Уейланд, сладкия и забавен Саймън Люис и галантния Марк Блекторн.

Carswell
Да те карат да се смееш и забавляваш е едно от качествата, които всеки мъж трябва да притежава, а вероятно, докато си намерим такъв, можем да се отдадем на четенето за герои, които притежават чувство за хумор. Такъв е капитан Карсуел Торн, който е най-чаровният герой от поредицата "Лунните хроники". Романтиката върви ръка за ръка с кралските особи. По филми, по книги, винаги принцовете са свързани с онази фраза "Чакам принца на белия кон". Е, тук принц Максън Шрийв не е точно на бял кон. Максън е истински джентълмен и се отнася с уважение към всички кандидатки в "Изборът". Точно заради това и се нарежда сред любимците ми. Като за финал на книжните герои, ще спомена трима, които винаги ще предпочитам около денят на влюбените. Говоря за Етиен, Крикет и Джош от трите романтични книги на Стефани Пъркинс. Етиен очарова с акцента си, с чувството си за хумор, с добрия си характер. Крикет винаги се държи мило, с уважение и е толкова чаровен, че без съмнение всички си падат по него. Джош е пък от онези романтичните творци, художници, които биха те накарали да настръхваш, докато четеш за тях.

Stiles
Тримата главни заподозрени, по които ми капят очите всеки път, докато гледам Teen Wolf, са Стайлс, Скот и Айзък (който за съжаление вече не е в сериала). Не само че се забавлявам до безкрай с тях, но и са толкова прекрасно очарователни, а и ако съм от тяхната банда винаги приятелството е на първо място, винаги биха направили всичко, за да спасят близките си от хилядите опасности в Бийкън Хилс. Докато съм още на свръхестествена вълна, ще спомена и някои вампири, защото знаете, че романтиката върви ръка за ръка и с тях, не само с принцовете. Така е тръгнало от ерата на "Здрач". За щастие, вампирите, които ще спомена, са от "Дневниците на вампира", а именно Деймън и Кол. Двамата си приличат по това, че и двамата са bad ass герои, но винаги момичето смекчава нещата. Двамата винаги са ми били любимци и не бих отказала да гледам сериал/филм само с тях двамата. Още един герой от същия сериал, по когото си падам, без значение, че е откачен убиец психопат, ама аз явно все по такива си падам, е Кай Паркър. Ако в някоя откачена фантазия имам шанс да го срещна, дори бих се омъжила за него, независимо, че има риск да ме убие, докато спя. Ще се жертвам. Последните трима са от онези супергерои, по които няма шанс да не си паднеш. Бари Алън - най-бързият човек на света, Оливър Куин - винаги оцеляващият и... Мон-Ел, онзи, който макар и да е малко егоист, има желание да промени себе си, а и е чаровен, което е в огромен плюс за него. Как да не си помечтаеш, че си героинята, в която са влюбени?

Имаше доста имена, които ми се искаше да спомена още, но трябваше да съкратя публикацията. Дори и така са много. Пожелавам ви една романтична година, независимо дали ще я прекарате с реално гадже или с няколко измислени... 

2 коментара:

  1. Ами ти като цяло си мен. Уил,Джем,Саймън,Джулс,Стайлс,Скот,Айзък,Оливър,Бари- всичките мои любови изреди. Ще взема и аз да напиша едно такова. Изглежда, и звучи, много забавно

    ОтговорИзтриване