сряда, 1 март 2017 г.

Блогът на 1 годинка! ♥ (TBR books on my shelf)


Блогът ми стана на една годинка! Не мога да ви опиша колко съм развълнувана! В началото, когато започнах, много се чудех какво ще се случи с този блог. Имах опасения, че най-вероятно ще спра да пиша в него, но ето че година по-късно аз все още си публикувам ревюта на книги, тагове и всякакви интересни мисли, които ми минат през главата и искам да споделя с вас. Да, знам, че не съм много активна. Публикувам по веднъж на седмица, случвало се е и по-рядко. Имаше един период, в който бях в ужасна криза - не ми се четеше, не ми се пишеше, не ми се правеше абсолютно нищо. Е, надживях го! С началото на новата година си обещах, че независимо колко ограничено свободно време имам, покрай практиките в училище, които карам, аз ще продължавам да чета и да пиша в блога. От както започнаха практиките, чета една книга близо седмица, дори и да ми е интересна. Просто целите тези преумора и писане на стотици уроци... Ох, нямам търпение да приключат! Решила съм, че щом веднъж свърши цялото натоварване покрай крайните срокове, изпитите и т.н. през тази четвърта учебна година, ще си взема заслужена почивка и ще чета колкото се може повече книги. А пък и на рафтовете ми ме чакат страшно много, до които така и не ми остава време да се добера. Имам общо 24 непрочетени книги. Сега ще ви споделя кои са те:
"Връзка", Рейнбоу Роуъл
"Аркадия", Иън Пиърс
"Уинтър", Мариса Майър (всъщност съм я прочела до половината)
"Правилата на привличането", Симон Елкелес
"Верижна реакция", Симон Елкелес
"Вестители", Цветелина Владимирова
"Хари Потър и философският камък", Дж. К. Роулинг
"Сняг вали", Джон Грийн, Морийн Джонсън, Лоръл Миракъл
"Летни дни, летни нощи", Стефани Пъркинс и други
"Истории от академията за ловци на сенки", Касандра Клеър
"Двор от мъгла и ярост", Сара Дж. Маас
"Среднощна корона", Сара Дж. Маас
"Огнената наследница", Сара Дж. Маас
"Кралица на сенките", Сара Дж. Маас
"Пърси Джаксън и боговете на Олимп: Проклятието на титана", Рик Риърдън
"П. Дж. и БнО: Битката за лабиринта", Рик Риърдън
"П. Дж. и БнО: Последният олимпиец", Рик Риърдън
"Аз преди теб", Джоджо Мойс
"Без Хоуп", Колийн Хувър
"Вождът", Моника Маккарти
"Дюи", Брет Уитър, Вики Майрън
"Бляскавият двор", Ришел Мийд
"Звезден полет", Мелиса Ландърс
"Фор", Вероника Рот

Това е доста нещо. Силно се надявам съвсем скоро да им намаля бройката поне с 10. Може би през месец март? Тъй като през февруари успях да прочета само "Прикачен" на Р. Р., но мисля позитивно и това е по-добре от нищо. 

Накрая искам да благодаря на всички, които следихте блога ми през тази една година! Много, много ви благодаря! Това ми вдъхваше муза при всяко едно ревю, което пишех - знанието, че има някой, който ще го прочете! ♥

Edit: Пропуснах да ви честитя Баба Марта! Бъдете весели, засмяни и позитивно настроени!

7 коментара:

  1. Честита една година !
    Пожелавам ти да продължаваш да пишеш със същата тази страст в блога си и никога, ама никига, да не се отказваш от книгите! Надявам се съвсем скоро да прочетеш четивата, които си си поставила за цел и с нетърпение очаквам да зърна мнението ти за тях ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Честита първа годинка на блога :)
    Пожелавам още много рождени дни , много прочетени книги и ревюта както и достатъчно вдъхновение за нови постове :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Баба Марта и на теб и честит рожден ден на блога! Желая ти още много годинки писане на страхотни постове и читателски приключения! TBR списъкът ти е изпълнен с все интересни заглавия и ти препочвам горещо да продължиш с книгите на вихрушката Сара Дж. Маас <333

    ОтговорИзтриване
  4. Честита една годинка! Пожелавам ти да продължаваш все така да пишеш, да попадаш на все по-хубави книги и блогът да ти носи удовлетворение! Също така приятно четене на всички книги от тази купчина, която не е никак малко, но пък е пълна с много интересни четива :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честита годинка на блога! Продължавай с писането на все така страхотни и интересни постове, не спирай да четеш и искрено се забавлявай! TBR списъкът ти е пълен с интересни заглавия, надявам се всяко от тях да ти хареса много! <3

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, прекрасни момичета, за хубавите пожелания! Да ви се връща! ♥♥♥

    ОтговорИзтриване